Komplet ocislovane tezy
2 posters
Strana 1 z 1
Komplet ocislovane tezy
Bolo by dobre ak niekto bude robit nejaku temu tak aby uviedol cislo podla tohto zoznamu... Dakujem za pochopenie
PT
1. Signál, jeho vlastnosti a vyjadrenie v elektrickej oblasti
2. Analógové a digitálne signály
3. Teoretické minimum digitalizácie
4. Metódy A/D konverzie pre konverziu akustických signálov
5. Metalické prenosové prostredie, vlastnosti
6. Primárne a sekundárne parametre, ich vyjadrenie, význam a meranie
7. Optické prenosové prostredie vlastnosti, prenosové parametre
8. Linkové kódy - typy, význam
9. Prenosový reťazec
10. Úrovňový diagram
11. Rozhrania a konektory používané na prepojovanie prenosového reťazca
12. Rušivé vplyvy na prenos
TT
13. Svetlo, základné pojmy
14. Ľudské oko, vlastnosti, vnímanie jasu a farieb
15. Teleso farieb, trojuholník farieb, kolorimetria, zmiešavanie farieb
16. Farebné priestory v televízii
17. Rozklad obrazu, synchronizácia, požiadavky na šírku prenosového pásma
18. Snímacie a zobrazovacie prvky
19. TV kamery a kamkordéry
20. Sústavy analógovej televízie NTSC a PAL
21. Princípy digitalizácie obrazového signálu
22. Digitálne obrazové štandardy
23. MPEG, diferenčná PCM
24. Snímky I, P a B
25. Multiplexor a vrstvy bitov v toku
26. MPEG 2, zloženie makrobloku, transforma_né a entropické kódovanie, odstupňovanie kvality obrazu a priestorového odlíšenia.
27. Systémová špecifikácia MPEG 2
28. Kanálové kódovanie, zabezpečnie dátového toku proti rušeniu
29. Štúdiové spracovanie TV signálov
EA
30. Šírenie zvuku v otvorenom a uzatvorenom priestore - vlnová a štatistická teória
31. Hodnotenie akustiky uzatvorených priestorov, metódy akustickej úpravy uzatvorených priestorov
32. Fyziologická akustika a psychoakustické princípy počutia
33. Princípy merania a hodnotenia zvuku
34. Akustika reči a hlasu – opis rečového signálu v časovej a frekvenčnej oblasti
35. Zjednodušený model produkcie reči
36. Princípy elektromechanickej a elektroakustickej analógie
37. Teória elektromechanických a elektroakustických meničov
38. Snímanie zvuku, mikrofóny - princípy a vlastnosti
39. Reprodukcia zvuku, reproduktory - princípy a vlastnosti
40. Metódy merania a hodnotenia elektroakustických parametrov v audiotechnike
ZT
41. Snímanie a reprodukcia zvuku v priestore
42. Úprava signálov vo frekvenčnej, amplitúdovej a časovej oblasti
43. Princípy analógového a digitálneho záznamu zvuku
44. Mixážne pulty, koncepcia, základné funkcie
45. Zvuková dramaturgia
46. Hovorené slovo, typy a väzba s obrazom
47. Hudba, typy a väzba s obrazom
48. Ruchy, typy a väzba s obrazom
DVA
49. Formáty zvukových súborov a ich prenos v kontajneroch
50. Kompresia zvukových signálov
51. Viackanálové systémy
52. Snímače a prevodníky optických signálov
53. Videosignály, klasifikácia, vlastnosti
54. Kompresné techniky pri spracovaní videosignálov
55. Kontajnerizácia AV signálov, metadátové súbory a ich význam
56. Časový kód
57. Postprodukčné editačné prostredie na spracovanie zvuku
58. Postprodukčné editačné prostredie na spracovanie obrazu
59. Základné formáty na export multimediálnych signálov
FFT
60. Fotografická a filmová optika, vlastnosti
61. Technika snímania pri prirodzenom osvetlení
62. Technika snímania pri umelom osvetlení - svetelné zdroje, ich umiestenie, typy svetla
63. Filmové a digitálne fotografické prístroje - funkčné vlastnosti, porovnanie
64. Základné formáty digitálnej fotografie
65. Filtre, ich klasifikácia a použitie
66. Formáty grafických súborov, ich vlastnosti
67. Editačné prostredia grafických formátov
OKS
68. Základné aspekty obrazovej mediálnej kompozície
69. Inscenačno-dramatické prvky obrazovej kompozície
70. Štylizácia ako jeden z hlavných prostriedkov mediálneho výrazu
71. Metodika obrazového strihu, strih a editácia ako výrazový prostriedok
PT
1. Signál, jeho vlastnosti a vyjadrenie v elektrickej oblasti
2. Analógové a digitálne signály
3. Teoretické minimum digitalizácie
4. Metódy A/D konverzie pre konverziu akustických signálov
5. Metalické prenosové prostredie, vlastnosti
6. Primárne a sekundárne parametre, ich vyjadrenie, význam a meranie
7. Optické prenosové prostredie vlastnosti, prenosové parametre
8. Linkové kódy - typy, význam
9. Prenosový reťazec
10. Úrovňový diagram
11. Rozhrania a konektory používané na prepojovanie prenosového reťazca
12. Rušivé vplyvy na prenos
TT
13. Svetlo, základné pojmy
14. Ľudské oko, vlastnosti, vnímanie jasu a farieb
15. Teleso farieb, trojuholník farieb, kolorimetria, zmiešavanie farieb
16. Farebné priestory v televízii
17. Rozklad obrazu, synchronizácia, požiadavky na šírku prenosového pásma
18. Snímacie a zobrazovacie prvky
19. TV kamery a kamkordéry
20. Sústavy analógovej televízie NTSC a PAL
21. Princípy digitalizácie obrazového signálu
22. Digitálne obrazové štandardy
23. MPEG, diferenčná PCM
24. Snímky I, P a B
25. Multiplexor a vrstvy bitov v toku
26. MPEG 2, zloženie makrobloku, transforma_né a entropické kódovanie, odstupňovanie kvality obrazu a priestorového odlíšenia.
27. Systémová špecifikácia MPEG 2
28. Kanálové kódovanie, zabezpečnie dátového toku proti rušeniu
29. Štúdiové spracovanie TV signálov
EA
30. Šírenie zvuku v otvorenom a uzatvorenom priestore - vlnová a štatistická teória
31. Hodnotenie akustiky uzatvorených priestorov, metódy akustickej úpravy uzatvorených priestorov
32. Fyziologická akustika a psychoakustické princípy počutia
33. Princípy merania a hodnotenia zvuku
34. Akustika reči a hlasu – opis rečového signálu v časovej a frekvenčnej oblasti
35. Zjednodušený model produkcie reči
36. Princípy elektromechanickej a elektroakustickej analógie
37. Teória elektromechanických a elektroakustických meničov
38. Snímanie zvuku, mikrofóny - princípy a vlastnosti
39. Reprodukcia zvuku, reproduktory - princípy a vlastnosti
40. Metódy merania a hodnotenia elektroakustických parametrov v audiotechnike
ZT
41. Snímanie a reprodukcia zvuku v priestore
42. Úprava signálov vo frekvenčnej, amplitúdovej a časovej oblasti
43. Princípy analógového a digitálneho záznamu zvuku
44. Mixážne pulty, koncepcia, základné funkcie
45. Zvuková dramaturgia
46. Hovorené slovo, typy a väzba s obrazom
47. Hudba, typy a väzba s obrazom
48. Ruchy, typy a väzba s obrazom
DVA
49. Formáty zvukových súborov a ich prenos v kontajneroch
50. Kompresia zvukových signálov
51. Viackanálové systémy
52. Snímače a prevodníky optických signálov
53. Videosignály, klasifikácia, vlastnosti
54. Kompresné techniky pri spracovaní videosignálov
55. Kontajnerizácia AV signálov, metadátové súbory a ich význam
56. Časový kód
57. Postprodukčné editačné prostredie na spracovanie zvuku
58. Postprodukčné editačné prostredie na spracovanie obrazu
59. Základné formáty na export multimediálnych signálov
FFT
60. Fotografická a filmová optika, vlastnosti
61. Technika snímania pri prirodzenom osvetlení
62. Technika snímania pri umelom osvetlení - svetelné zdroje, ich umiestenie, typy svetla
63. Filmové a digitálne fotografické prístroje - funkčné vlastnosti, porovnanie
64. Základné formáty digitálnej fotografie
65. Filtre, ich klasifikácia a použitie
66. Formáty grafických súborov, ich vlastnosti
67. Editačné prostredia grafických formátov
OKS
68. Základné aspekty obrazovej mediálnej kompozície
69. Inscenačno-dramatické prvky obrazovej kompozície
70. Štylizácia ako jeden z hlavných prostriedkov mediálneho výrazu
71. Metodika obrazového strihu, strih a editácia ako výrazový prostriedok
Re: Komplet ocislovane tezy
hmmm, dakovala moc
VOMITador- Multimédiák
- Počet príspevkov : 75
Registration date : 01.06.2008
Re: Komplet ocislovane tezy
si nepozral daco?
VOMITador- Multimédiák
- Počet príspevkov : 75
Registration date : 01.06.2008
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.